Monday, October 5, 2009

SSSSS

Leapsa de pe blogul Paulei:x iubirea vietii mele:))asa

1.Nume : Sabina
2.Câteva cuvinte din patru litere: stop,scor,sare
3.Numele unui băiat: Sabin:))
4.Numele unei fete: Sandra
5.O ocupaţie: scriitor
6.O culoare :siclam
7.Ceva ce o sa porti în viitorul apropiat: sandale
8.Un nume de mâncare/ingredient: sandwich
9.Ceva ce gasesti în baie: sapun
10.Un loc: scorbura
11.Un motiv pentru întârziere: sex
12.Ceva ce ai urla: Suuuuugi!
13.Un titlu de film: Serendipity
14.Ceva de baut: Sangria:>
15.Un animal: strut
16.Un nume de strada: Sperantei:>
17.O marca de masina:Subraru
18.Titlul unei melodii: Summerboy

2 comments:

  1. Hei. Mi-am schimbat adresa URL. Daca doresti in continuare sa-mi citesti blogul, aceasta este noua mea adresa URL: http://spice-shot.blogspot.com

    Pace!

    ReplyDelete