Tuesday, October 26, 2010

I love the way you lie

Stiu ca nam mai scris demult si ma apucat acu un dor tampit de bloguletzul meu fara sens.
In ultima perioada mi sau intamplat muuulte dar acum ma simt mai bine.
Sunt zen,e poate un final de drum sau poate un nou inceput,cert e ca,lumea mea nu se termina cu tine.
Si da,nu regret nimic din tot ce a fost,doar faptul ca a fost prea putin.
Eu sunt impacata cu gandul ca nu sunt ea,si stiu ca ceva acolo va fi mereu al meu,am prostul obicei de a-mi pune amprenta. Stiu ca nu o sa ii zici niciodata ce miai zis mie,si stiu ca am fost si poate inca sunt speciala. Oricum nu ma mai intereseaza,este viata ta. In viitor o sa vezi ce si cat ai gresit si o sa iti para rau,si normal eu o sa fiu acolo sati zic ca totul o sa fie bine.
Si asa o sa si fie.

So raise a glass to mend all the broken hearts of all my wrecked up friends.

No comments:

Post a Comment