Wednesday, June 24, 2009

Dreams.

Am visat de cand eram mica la acel lucru pe care il vor toate fetitele : o dragoste adevarata. Si la varsta de 15 ani am gasito. Da, suna foarte ''corny'' si nimeni nu mar crede. Dar trust me, nimeni nu stie ce e in sufletul meu. Am gasito, a trecut peste destule obstacole dar a rezistat in timp. Dar am fost proasta, nu am vazut cum sa degradat incet incet. Au intervenit atatea si atatea, distante, resentimente, remuscari, prieteni , drogruri si multe altele. Dar printre toate astea, team considerat mereu acea persoana speciala, lumina de la capatul tunelului intunecat. Bineinteles ca tie nu tia pasat. Dar acum toate astea sunt de domeniul trecutului , intorc pagina, incepe un capitol nou.

i smile up to the sky and i know i'll be alright:)

No comments:

Post a Comment