Monday, June 1, 2009

Fericirea

Deci azi pentru ca dragul meu iubit nu a venit cu mine decat pana la Eroilor(Da, chiar o sa iti scot ochii toata viata!) ,matusimea ne fiind acasa, mam decis sa cobor cu o statie inainte si sa ma plimb. Nu eram presata , mam plimbat agale pe stradute pana la blocul meu. Cu o sticla de cola in mana si o tigara in alta mam simtit cu adevarat linistita. Mi-a trecut durerea de cap, toate amintirile neplacute au disparut cand am inspirat adanc in piept mirosul de tei si de de fum de tigara. E chiar o combinatie reusita. Si am stat si mam gandit la apogeul fericirii. Oare cineva il va atinge vreodata? Cel bogat este fericit material, dar niciodata spiritual. Cel sarac este foarte fericit spiritual dar deloc fericit material. Cand esti copil, esti fericit tot timpul. Cand esti adult nu esti fericit mai deloc. Asa ca, noi adolescentii imbinam fericirea cu nefericirea si suntem echilibrati. Noi avem dramele noastre, uneori importante alteori nu, dar intodeauna gasim o parte buna in ceea ce se intampla. De aceea fericirea mea este aceasta plimbare, acele saruturi dla persoana iubita, acel timp petrecut cu prietenii, acel moment seara cand pisica mea se cuibareste la mine in brate si toarce. Fericirea varieaza de la om la om, si fiecare are alte motive de a fi fericit.
Este vara, cu totii suntem nostalgici si veseli si asa se termina primul nostru an de liceu.

Iar acum o intrebare:
Ce este fericirea pentru tine?

No comments:

Post a Comment