Saturday, March 20, 2010

Doare.

pixie :): deci nu stiiiiiiiiu ce naiba am
pixie :): nu a facut nimic
pixie :): doar ca nu stiu...imi vine sa plang cand ma gandesc la el.si imi place atat de mult.pana si glumitele lui idioaate care ma streseaza imi plac
pixie :): si si si ma doare in piept cand ma gandesc ca nu il am.
pixie :): si cand sunt cu el ma simt atat de incredibil de bbineeee
pixie :): si nu stiu.chiar nu stiu
pixie :):
•S •: nu stiu ce sati zic
•S •: sunt in aceeasi situatie
•S •: dar eu am invatat sa numai fiu deprimata
pixie :): cum reusesti?
•S •: pai
•S •: am stat depresiva 3 saptamanii
•S •: si acu am realizat
•S •: ca incerc orice pt ami distrage atentia
•S •: cheia succesului
•S •: e sa vorbesti cu alti tipi
•S •: prieteni buni
•S •: sau viitori prieteni
•S •: sau pur si simplu
•S •: tipi random
•S •: si sa incerci
•S •: sa te atasezi de orice prost
•S •: desi stii ca nu osa iasa si nu osa uiti niciodata de el

No comments:

Post a Comment