Sunday, March 14, 2010

Fearless.


Ce am invatat eu de la tine?
Oh, e o lista mare.
Am invatat multe de la tine. Am invatat sa zambesc, am invatat sa indur, am invatat sa rezist atunci cand numai puteam. Am invatat sa iert. Am invatat sa plang si sa rad in acelasi timp. Am invatat ce e durerea. Cred ca m-ai invatat cel mai bine cum e sa te doara. Fizic psihic si sufleteste. Dar durerea te face mai puternic. Am invatat ce e acela un orgasm. Deci, m-ai invatat placerea. Am invatat cum e sa te bucuri de fericirea altcuiva. Am invatat diverse strategii. Am invatat sa mint.Sa te mint, mai exact. Am invatat sa manipulez. Am invatat cum e sa urasti, cum e sa faci crize de plans, cand nu ti se mai termina lacrimile. Dar cred ca cel mai important lucru pe care mi l-ai oferit a fost indiferenta. Pentru ca, alaturi de tine am invatat sa fiu indiferenta. Tu m-ai invatat toate astea, tu m-ai facut persoana care am devenit azi.
O scorpie!

1 comment: