Wednesday, May 13, 2009

Iubesc.

Acest post este dedicat ''fetelor mele'' si ''puiului meu'' cele mai importante persoane din viata mea.

Pui- il cheama Lucian este alaturi de mine din scoala generala, dar eu sunt alaturi de el de doar 2 ani. Il iubesc la nebunie, este mereu alaturi de mine, si nu as vrea ''sa scap'' de el niciodata. Mia fost alaturi la bine si la rau si as vrea mereu sa fie asa. Te iubesc puffule !<3

Ge0-este prietena mea cea mai buna din clasa a5a, este my only true sister care ma iubeste orice ar fi, care imi spune defectele in fata care tipa la mine cand nu fac ceva bine si nu am reusit sa stam certate mai mult de 2 ore, NICIODATA! Prietenia noastra a fost pusa la incercare de mutarea mea la alta scoala, apoi in alta tara, si acum, la liceu! dar am ramas la fel. Te iubee matso!

Pia-Personaj ciudat si in acelasi timp amuzant, care imi inveseleste zilele. Dar e mai mult de atat, credetima. Imi asculta toate problemele, nu se supara niciodata prea rau si stie ca o iubesc chiar daca nu io arat. We all love Pia>:D<

Tsopa-este mica , tsopaitoare cu fundul bombat si ras amuzant. E adorabila in felul ei de a fi, si mereu imi da sfaturi bune si ma asculta cand am nevoie. Stie sa-si traiasca viata si sa se distreze

Venety-cand o cunosti pe Venety ti se pare o scorpie careia ii pasa numai de propria persoana. Dupa ce o cunosti, vezi defapt ca are un suflet bun, ca este draguta si iubitoare si nu merita ranita. Este doar o fatada prima impresie.

Alex-e o diva maaa lasatio in pace. Se supara des, e mortala cand e suparta si e wannabe ochi albastrii;;). O ador din tot sufletul meu, chiar daca mai are fite din cand in cand nu are importanta, sufletul conteaza.

Diana-vorbeste mult si prost! FOARTE mult si prost, dar asta nu inseamna ca nu o iubim. Rade tare, glumeste si se distreaza non stop. Foarte rar e trista sau suparata si ar putea inveseli si profa de latina!

Luiza-e mica maaa si acum portocalie in cap. Luiza e asa cuminte la prima vedere, abia dupa destul timp o vezi cat de nebuna e defapt. Trebuie sa iti faci loc in inimioara ei mica ca sa vezi cum e cu adevarat. Luvv LuLu

Yoyo-e mica siii frumoasa si imi intelege serialele.Tipa cu mine pe strada cand vedem ceva de gossip girl si vine atat de rar pe la scoalaaa:)) Yoyo miiic te iubesc

Andra-Blondaaa mea. E desteapta blonda mea, e in Sava. Nu am mai vorbit de o groaza de timp dar nu am uitat niciun minut de ea. Chiar daca nuprea mai avem cand sa vorbim eu ma gandesc la ea in continuare si nu osa uit de ICHB time together.

Alina-cum care alina? alina constantiiiin! e cea mai mortala fiinta, o iubesc la nebunie si e total nebuna fetita asta. Deaia o si ador. Luv Conny<3 astai marlanie!


Mii de scuze daca am omis pe cineva, stiti foarte bine ca va iubesc pe toti<3

2 comments:

  1. stai linistita,ca mi-a trecut,si nu ma mai raneste pe mine nimeni honey :*
    te iubesc.>:D<

    ReplyDelete
  2. imi pare bine petru V.
    la comm asta,inseamna ca a luat putin aatitudine;)
    te iubesc blondo!:x

    ReplyDelete