Tuesday, May 12, 2009

Post Pentru V


V, stii foarte bine k cineva tea ranit, acum vreo 5 luni but ur still not over it! Stiu cum e atunci cand te raneste persoana(persoanele!) la care te astepti cel mai putin, in care aveai cea mai mare incredere si care tiau facut mii de promisiuni, transformate in dezamagiri.

Si da, poate post-ul asta e mai mult pentru mine decat pentru ea.

Chiar imi pare rau ca mai dezamagit in halu asta, nu ma asteptam. Tias fi adus lumea la picioare daca imi cereai dar tu tiai batut joc de mine. De 2 luni imi promiti ca te schimbi,dar totusi vad si eu ca nu merge ca nu osa te schimbi niciodata si mai bine o lasam balta. Osa imi fie greu fara tine dar ce pot face? nu are rost, esti sincer, o dezamagire.

1 comment:

  1. deci sa inteleg ca de mine e vorba doar in prima parte a postului, da? :)):*

    ReplyDelete